13th China Homelife Dubai Trade Fair

Benjia Leisure Furniture assisterà à a 13th China Homelife Trade Fair in Dubai, UAE da u 19 dicembre à u 21 dicembre 2022.

13 China Homelife Dubai Trad1

Avemu da accolta i clienti da u mondu à visità u nostru stand no.7D25.

Yuyao Benjia Leisure Products Factory (BENBEST) hè stata stabilita in 2014 in Yuyao, Zhejiang, Cina.Dopu anni di sviluppu cuntinuu, a cumpagnia hè diventata una cullizzioni di cuncepimentu, sviluppu, produzzione, vendite cum'è u tema di l'imprese di pruduzzione prufessiunale di tavulinu piegabili è sedie, i prudutti sò stati lode di i clienti domestici è stranieri.
Avemu a cura di i cambiamenti di l'ambienti muderni di l'abitazione, è secondu e diverse esigenze di a produzzione è di vendita di tavule è sedie pieghevoli, è dedicà à u sviluppu di cunvene, umanu, sicuru è adattatu per una varietà di ambienti tavule è sedie pieghevoli.

I nostri prudutti principali includenu:
Folding long tables
Tavoli tondi pieghevoli
Tavoli quadrati pieghevoli
Tavoli elevatori pieghevoli
Tavoli di TV pieghevoli
Sedie pieghevoli
Sgabelli pieghevoli
Supporti di fiori
Tavoli da caffè

China Homelife Dubai hè diventata a più grande piattaforma d'approvvigionamentu per i beni chinesi, prumove assai u cummerciu internaziunale è facilitendu u prucessu cummerciale.China Homelife Dubai torna in Dubai da u 2022-12-19 à u 2022-12-21, introducendu fornitori chinesi di alta qualità cù prudutti chì coprenu i principali settori.Cum'è una mostra prufessiunale, China Homelife Dubai offre una larga gamma di servizii per assicurà chì ogni visitatore hà a megliu sperienza pussibule.

Benjia Leisure Products si prepara cun cura per u spettaculu è mostrarà serie di novi mobili di divertimentu più pupulare, è novi prudutti, etc. Forte capacità di novu sviluppu è cuntrollu di fabricazione d'alta qualità, attraerà parechji omi d'affari chì si riuniscenu per fighjà è cunsultate per discutiri.

Questu spettaculu serà un tour di cugliera per Benbest per sviluppà l'affari in e zone di u Mediu Oriente.Continueremu à sente è studià i cunsiglii di l'utilizatori finali per rinfurzà u sistema di gestione, adattà raziunale à a dumanda di u mercatu, rendendu più serviziu di qualità à i clienti è i partenarii.

13 China Homelife Dubai Trad2


Tempu di Postu: Dec-14-2022